Zanim przejdziesz do dalszej treści tego ważnego działu sprzedażowego, parę krótkich słów ode mnie bez regułek:

Jeżeli cokolwiek jest nie tak z zakupionym produktem, coś się ‘zepsuło’ i tego nie chcesz, lub nadal chcesz ale potrzeba naprawy – napisz.
Jeżeli po pół roku – a nawet dłużej – użytkowania coś się stało: pękło, oderwało się, już nie błyszczy, cokolwiek co się nie podoba – napisz.
Na pewno uda się dogadać, jaki problem by nie był.

GWARANCJA

Gwarancji udzielam na każdy zakupiony produkt na mojej wystawie, na okres 6 miesięcy od zakupu.

Gwarancja obejmuję jedynie wady wynikające z nieprawidłowo sklejonych elementów biżuterii – tj. po samoistnym odpadnięciu klejonych dodatków w postaci metalu lub kamienia ozdobnego.

Ponieważ moje wyroby są z drewna, proszę o nie testowanie ich wytrzymałości na złamania, wygięcia oraz jak bardzo można nagiąć żeby nie strzeliło – urazy mechaniczne nie podlegają gwarancji. Jeszcze raz przypominam to produkty z drewna, nie metalu.

Gwarancji nie podlegają również wady typu rozwarstwienie drewna po czasie, przebarwienia, plamy oraz zniszczenia powłoki używanych metali lub kamieni nie są brane pod uwagę gdyż wynikają one z nadmiernego kontaktu z wilgocią, innymi substancjami rozpuszczającymi powłokę ochronną lub zaniedbaniem przez noszącego – aby uniknąć błędów w pielęgnacji zapraszam do zapoznania się ‘jak to robić

Matowienie powłoki użytych metali tj. mosiądzu/miedzi/srebra to a w przypadku pozostawienia bez ochrony na dłuższy czas pojawienie się tlenku lub zaczernienie srebra to naturalny proces, za który ciężko odpowiadać. Za kondycję tych elementów odpowiada właściciel od dnia otrzymania biżuterii.

Chciałbym również zaznaczyć, że przy wyrobie nie wykorzystuję przy tym żadnych maszyn, dlatego podawane rozmiary to czasem +/- 2 mm – to co sprzedaję widać wyraźnie na zdjęciach tak więc skargi co do wymiarów nie będą branę pod uwagę jako gwarancja.

REKLAMACJA

Oczywiście, wszystkie nieprawidłowości lub wady można reklamować. Ja za wszelką cenę staram się dopieszczać tworzoną biżuterię jak dokładnie moje ręce mi pozwalają, a kompletny wygląd zawsze staram się dobrze uwidocznić na zdjęciu.

Wszystkich niezadowolonych serdecznie zapraszam do kontaktu – formularz w dziale ‘O Mnie’ lub na górze strony – na pewno dojdziemy do porozumienia 🙂

ZWROT

Jeżeli zakupiona u mnie biżuteria nie za bardzo przypadła ci do gustu, coś jest nie tak, to oczywiście masz prawo do zwrotu. Jeżeli nadejdzie taka sytuacja proszę zgłosić się do mnie (kontakt na górze strony, bądź w dziale O MNIE) a ustalimy strategię zwrotu.

Tutaj chciałbym zaznaczyć że oczywiście każda zwracana biżuteria musi być kompletna oraz w nienaruszonym stanie – inaczej zastrzegam sobie nie przyjęcie zwrotu.